Veľmi nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov, preto radi vyriešime akýkoľvek problém.

Pokiaľ nie si spokojný/á s našim výrobkom, môžeš využiť našu 30-dňovú záruku spokojnosti. Predtým, ako produkt vrátiš, je potrebné vykonať nasledujúce kroky:

1. Kontaktuj nás

Ak chceš využiť záruku spokojnosti, najskôr nám prosím napíš na support@foodio.sk. V e-maile nám poskytni informácie o dôvodoch tvojej nespokojnosti a číslo objednávky. Tento krok nám pomáha lepšie pochopiť, ako môžeme naše produkty a služby zlepšiť.

2. Počkaj na našu odpoveď

Po prijatí tvojho e-mailu ti zašleme odpoveď s ďalšími krokmi do 3 pracovných dní.

Na základe tvojho e-mailu ti poskytneme konkrétne inštrukcie a informácie o možnosti vrátenia tovaru. Ber prosím na vedomie, že refundácia je možná iba pri vrátení maximálne jedného otvoreného balenia. Všetky ostatné vrátené balenia musia byť neotvorené a nepoškodené.

V prípade akéhokoľvek iného problému alebo otázok nám kľudne napíš na support@foodio.sk a my urobíme všetko preto, aby sme ti čo najskôr pomohli.