Veľmi nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov, preto radi vyriešime akýkoľvek problém.
Pokiaľ nie si spokojná/ý s našim výrobkom, môžeš využiť našu 30-dňovú záruku spokojnosti a vrátime ti peniaze.
Pred vrátením prosím zváž, že nie každý je zvyknutý na vyšší obsah bielkovín v spojení s vlákninou. Ak sa vyskytne plynatosť, je to väčšinou len prejav zdravej adaptácie črevného mikrobiómu. Niekedy môže trvať pár dní pokiaľ si tvoje telo zvykne. Preto ponúkame až 30 dní, aby si si mohol/mohla v kľude produkt vyskúšať a dať mu šancu :).
Samozrejme, niekomu náš produkt proste nemusí sadnúť vôbec. Preto bez problémov umožňujeme vrátiť produkt, avšak pri refundácii prosím maj na pamäti, že môžeš vrátiť maximálne jedno otvorené balenie.
Pri refundácii ber prosím do úvahy nasledovné body:
- V prípade záujmu o vrátenie produktu tak sprav do 30 dní od dátumu doručenia.
- Vrátiť je možné len položky, ktoré si zakúpil u nás na foodio.sk. V prípade zakúpenia u niektorého z našich predajcov sa pravidlá vrátenia, prípadne reklamácie produktu riadia ich podmienkami.
- Produkt nám odošli na adresu: Group L, s.r.o. (FOODIO), Mýtna 15, 811 07 Bratislava
- Uveď aj naše číslo tel. : +421 905 259 920 (pošta nás tak bude informovať o zásielke prostredníctvom sms)
- Nezabudni vyplniť aj sprievodný list. Stiahnúť ho môžeš TU. Po obdržaní vrátenej zásielky ti obratom vrátime platbu. Na vrátenie platby sa použije rovnaký spôsob aký si použil pri pôvodnej platbe. (Tovar nám neposielaj na dobierku, nebude prevzatý.)
- Ako sme už spomenuli, pri refundácii je povolené vrátiť maximálne jedno otvorené balenie. Všetky ostatné vrátené balenia musia byť neotvorené a nepoškodené.
- V prípade, že si produkt spotreboval/a celý, ale z nejakého dôvodu požaduješ vrátenie peňazí, napíš nám prosím na support@foodio.sk. Vysvetli nám situáciu a vyriešime to k tvojej spokojnosti.
- V prípade akéhokoľvek iného problému nám napíš na support@foodio.sk a my urobíme všetko preto, aby sme ti čo najskôr pomohli.